Landelijk Expertisecentrum Sterven

Het Verhaal

Landelijk Expertisecentrum Sterven (LES) heeft een prachtige en dankbare missie: onderwerpen rondom het thema sterven bespreekbaar maken en taboes doorbreken rondom deze onderwerpen. LES bestaat ruim een jaar en heeft prachtige ambassadeurs aan zich weten te binden. Inmiddels vindt op 24 mei de Nationale Dag Aandacht voor Sterven plaats. LES geeft aandacht aan sterven zodat sterven weer als een onderdeel van het leven wordt gezien.

Doel 

Het doel van deze campagne is het activeren van de juiste zorg professionals om deel te nemen aan het eerste symposium van LES.

Campagne Symposium

We hebben gebruik gemaakt van zoekmachinemarketing. Door middel van adverteren op de juiste key words en het schrijven van pakkende advertentieteksten. Er is een combinatie met Facebook gemaakt om middels remarketing het onderwerp verder tot leven te laten komen voor deze professionals.

Resultaten

In twee weken tijd hebben maar liefst 75 professionals zich via de campagnes aangemeld. Daarnaast was het eerste symposium van LES verbluffend goed met verrassende sprekers (prachtig werk door de organisatie zelf uiteraard), hierboven een mooie filmimpressie.