Pied A Terre

LEZING: HET NIEUWE VOGELS KIJKEN

Bijna 7000 soorten vogels zag Arjan Dwarshuis in 1 jaar tijd in wel 40 verschillende…

Geplaatst door Pied à Terre Reizen & Lezingen op dinsdag 8 augustus 2017

Het verhaal

Pied A Terre landelijk bekend als reisboekwinkel in Amsterdam, verzorgt ook reizen en lezingen. Voor deze campagne zoomen we in op de lezingen. Schrijvers, journalisten en onderzoekers, academici en conservatoren; zij zijn niet alleen onontbeerlijk vanwege hun intellectuele kennis, maar ook door hun vermogen om helder en enthousiast voor een breed publiek te kunnen spreken. Gedurende hun lezingen inspireren ze en dagen ze uit, over uiteenlopende onderwerpen.

Doel Facebook Marketing

Pied A Terre is alom bekend als reisboekwinkel. Met campagnes rondom lezingen bouwen we aan een publiek die ook geniet van fysieke contactmomenten met uiteenlopende gerespecteerde journalisten, wetenschappers en schrijvers. De reisboeken, lezingen en samengestelde reizen vormen uiteindelijk een driehoek die volledig met elkaar in verbinding staan.

Campagne

Bijna 7000 soorten vogels zag Arjan Dwarshuis in 1 jaar tijd in wel 40 verschillende landen. Van zijn tocht vorig jaar is een documentaire gemaakt, Arjan’s Biggest Year, waarin hij aandacht vraagt voor onvervangbare vogels en hun leefgebieden. Eerder publiceerde vogelkenner Kester Freriks zijn poëtische portretten van driehonderd Nederlandse vogelsoorten. In dit boek voegt hij daar nu ruim tweehonderd soorten aan toe: exotische dwaalgasten uit verre streken en landen overzee. Met een boeiende fotoserie van unieke vogels creëren we betrokkenheid bij het onderwerp, de lezing en de organisatie Pied A Terre. Met uiteindelijk het doel uiteraard een zaal vol vogelliefhebbers en een succesvolle lezing.

Resultaten

De campagne draait volop momenteel. We laten je na de campagne weten welke resultaten we behaald hebben!