Werkwijze

Online marketing begint altijd met een strategie. Voor onze strategie maken wij gebruik van een marketingfunnel waarin jouw potentiële klanten vier fases doorlopen. Doe je dit goed, dan heb je een klant voor het leven.

1. See

Branding & Awareness

  • Consumenten bekend maken met jouw organisatie en de bijbehorende producten en diensten.
  • Doormiddel van Facebook posts en ads. Ook inzet van doelgroepen met specifieke kenmerken (demografisch, interesses, gedrag) en look-a-like groepen.

2. Think

Storytelling

  • Consumenten herkennen je organisatie. Middels storytelling uitgebreider ingaan op de producten en diensten die je verkoopt.
  • Doormiddel van Facebook posts en ads in combinatie met onder andere landingspagina’s, quizzes en de inzet van remarketing.

3. Do

Gerichte communicatie op verkoop

  • Consumenten waar je nu in de See- en Thinkfase meermaals contact mee hebt gehad, kun je nu laten converteren. Communicatie nu uitsluitend met een duidelijke call-to-action.
  • Doormiddel van Facebook ads en remarketing.

4. Care

Zorg dat je nieuwe klant loyaal blijft door middel van o.a. e-mailmarketing en loyaliteitsprogramma’s.

  • Door middel van e-mailmarketing en loyaliteitsprogramma’s

Aanvalsplan op maat

Wij maken graag een aanvalsplan op maat voor de online marketing van jouw organisatie. Om tot een goede samenwerking te komen doorlopen we de volgende fases:

Persoonlijk gesprek

In dit open gesprek leren we elkaar kennen en bekijken we waar we elkaar kunnen versterken. Bij wederzijdse interesse schetsen we direct een globaal beeld van relevante en doeltreffende campagnes voor jullie organisatie.

 

Analyse doelgroep/markt

Aan de hand van uitgewerkte campagne mogelijkheden analyseren we gezamenlijk de markt en de bijbehorende doelgroepen. Culdy stelt doelgroepen samen die gaan dienen voor de campagnes, waarbij de kennis van jullie organisatie/medewerkers als uitgangspunt dient. Culdy zorgt voor vlijmscherpe doelgroepen die doeltreffend zijn voor Facebook adverteren.

 

Strategie
De uitgangspunten, campagnes en doelgroepen worden samengebracht in een strategisch plan voor Facebook Marketing. Doelstellingen worden daarbij vastgesteld en een heldere tijdslijn. Ook advertentiebudgetten worden overeengekomen.

 

Uitvoering campagnes
De campagnes worden nu live gezet en gemonitord. We gaan splittesten en resultaatgericht te werk waarbij de geformuleerde doelstellingen uitgangspunt zijn. Wij streven in alles wat we doen continu naar het hoogste resultaat en zijn hier op dagelijkse basis mee bezig. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent!

Wij werken met een gepassioneerd en bevlogen team en zijn pas tevreden als jij dat ook bent.

Lees meer over ons