AR-Producties

Het Verhaal

AR-Producties zet Extended Reality in om een positieve impact te maken binnen organisaties en onder andere bestaande bedrijfsprocessen te verbeteren. Extended Reality (XR) is de parapluterm voor alle ‘Realities’ die al op de markt zijn en die eraan komen. Onder XR verstaan we Augmented Reality (AR), Mixed Reality (MR) en Virtual Reality (VR). Kortgezegd, alle tech waarmee je een geheel nieuwe realiteit en beleving kan creëren voor organisaties en waarmee je onder andere bestaande bedrijfsprocessen efficiënter kan inrichten.

Doel online marketing via Linkedin

XR is een nieuwe technologie die volop in ontwikkeling is. Het integreren van deze technologie in de bestaande business van organisaties betekent veel voorlichting en met elkaar om tafel om kansen en mogelijkheden te bespreken. Voor diverse niche markten waarin AR-Producties actief is benaderen we op dagelijkse basis organisaties via Linkedin.

Resultaten

LinkedIn leent zich zeer goed van het vinden van klanten in een B-to-B markt. We zijn op dagelijkse basis actief op LinkedIn voor AR-Producties. Deze processen zijn deels te automatiseren. Door de combinatie van zeer nauwkeurige targetting en slimme contactmomenten staan we dagelijks in contact met potentiele klanten. Nog nooit was marketing en sales zo persoonlijk als via LinkedIn, hierdoor is een potentiele klant veel sneller een échte klant.