Onze diensten

Met Facebook en Instagram kun je heel nauwkeurig adverteren en je doelgroep benaderen met persoonlijke content

Facebook kent ongelofelijk veel advertentiemogelijkheden waarmee je iedere dag je potentiele publiek kunt bereiken! Met Facebook is het mogelijk om heel nauwkeurig je doelgroep te bepalen en hen te bereiken met de mooiste advertenties. Je kunt werken met foto’s, video’s, carrousels waardoor advertenties een prachtige uitwerking kunnen hebben bij jullie doelgroep. Er zijn geweldige resultaten te halen met Sociale Media Marketing als je de mogelijkheden goed kent. Hieronder een kleine checklist.

Checklist

Maak je al gebruik van onderstaande mogelijkheden?

  • Facebook Pixel
  • Remarketing
  • Landingspagina’s
  • Adverteren op koude en warme doelgroepen
  • Doelgroepen met specifieke kenmerken
  • Splittesten
  • Quizzen/ wedstrijden
  • Lead advertenties

Als het antwoord op één van deze mogelijkheden ‘nee’ is, dan kunnen wij je verder helpen en jullie Facebook Marketing optimaliseren. Wij werken graag aan de groei van jouw (commerciële) succes binnen Facebook Marketing!

Heeft je organisatie een ANBI status? Met Google Grants beschik je iedere dag GRATIS over $329 advertentiebudget!

Met Google Grants biedt Google Nederlandse organisaties met een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) of CBF gecertificeerde keurmerk de mogelijkheid gratis te adverteren op de zoekmachine Google via Google Grants. Je beschikt over een gratis advertentiebudget dat kan worden ingezet via Google AdWords ter waarde van US$10.000 per maand en dus per jaar $120.000.

Met Google Grants heb je dus gratis de beschikking over een groot advertentiebudget waarmee je je potentiële doelgroep rechtstreeks kunt benaderen. Via de zoekmachine van Google worden je advertenties vertoond aan mensen die zoeken op, door jou ingestelde, relevante zoekwoorden. Zo kom je altijd direct uit bij jullie potentiële doelgroep. Zoekmachine-adverteren gaat met behulp van Google AdWords, het advertentieprogramma van Google. AdWords werkt als een veiling: je koopt in op de zoekwoorden waar je op gevonden wil worden en waar je je advertenties bij wil vertonen in de zoekmachine. Google Grants is de non-profit versie (gratis) van Google AdWords.

Oftewel: met Google Grants ben je in de mogelijkheid om met een groot en gratis maandelijkse advertentiebudget zichtbaarheid te creëren bij jullie potentiële doelgroep!

Wat kunnen wij voor je betekenen:

Aanvragen en opzetten Google Grants
Wij kunnen het Google Grants account voor jullie organisatie aanvragen en uw Adwords account opzetten. Na goedkeuring van Google beschik je iedere dag over $329 advertentiebudget.

Opzetten campagnes rondom voorstellingen, makers, projecten, events etc.
In een persoonlijk gesprek bepalen we de campagnes die we starten rondom jullie organisatie. Daaraan koppelen we relevante zoekwoorden om de juiste doelgroep via de zoekmachines te bereiken door middel van de advertenties.

Voorstel tot optimalisatie van landingspagina’s
Google vertoont advertenties aan de hand van een kwaliteitsscore. Hoe hoger deze score hoe beter zichtbaar de advertenties zijn. Jullie website maakt onderdeel uit van deze kwaliteitsscore. Om deze score te optimaliseren doen wij voorstellen tot het verbeteren van landingspagina’s, dit zijn pagina’s op jullie website waarop de bezoekers ‘binnenkomen’ nadat zij klikken op een advertentie.

Campagnes monitoren
De lopende campagnes worden gemonitord en bijgestuurd. Je ontvangt hier uiteraard ook rapportages over.

Wacht niet langer en bespreek met ons de mogelijkheden. Je laat iedere dag $329 liggen als je niets doet!

 

Culdy is officieel Google Partner

 

Dagelijks in gesprek met potentiële klanten

In een tijd waarin het benaderen van nieuwe leads uitdagender is geworden (alles op afstand), hebben wij een prettige en effectieve methode ontwikkeld waarbinnen je heel gericht nieuwe potentiële klanten kan benaderen en direct het gesprek kan aangaan. Op een slimme manier het eigen LinkedIn netwerk inzetten en uitbouwen. Zo ingericht, dat je uiteindelijk dagelijks in contact komt met nieuwe potentiële klanten.

 

Hoe gedraagt een bezoeker zich op jullie website?

Om tot succesvolle online campagnes te komen is het van groot belang om het gedrag van bezoekers op jullie website te analyseren. Hoe gedraagt een bezoeker zich op de website? Met deze kennis optimaliseert je je campagnes en behalen we de hoogst mogelijke resultaten passend bij je doelstellingen.

Zet een chatbot in om potentiële nieuwe klanten te bereiken!

Facebook Messenger is gelanceerd in 2011 en adverteren via Messenger met inzet van een chatbot is mogelijk sinds 2016. Deze vorm van marketing is dus nog steeds heel jong en organisaties die nu al een chatbot inzetten ontwikkelen daarmee een groot voordeel ten opzichte van concurrenten die dit niet doen. Met een chatbot creëer je direct persoonlijke betrokkenheid tussen publiek en jou als artiest/ gezelschap/ organisatie.

Klik hier om onze blog te lezen over het inzetten van een chatbot en onze behaalde successen.

 

Culdy is officieel partner van ManyChat

(al onze chatbots worden gebouwd in ManyChat)

Wij maken gebruik van gebruiksvriendelijke software om online magazines te maken en publiceren voor jouw organisatie. Met de vele multimediale mogelijkheden (video, foto, audio, animatie etc.) kun je een opvallende en rijke ervaring bieden aan lezers om dieper in te gaan op de verhalen over jullie organisatie. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.