DRX Wheels

Het Verhaal

Ons leven is altijd in beweging. In Nederland leggen we zo’n 10.000 kilometer per jaar af. Vooral met de auto, maar ook met het openbaar vervoer, op de fiets of lopend. Toch kiezen we steeds vaker voor andere manieren om van A naar B te gaan. Want filerijden is niet meer van deze tijd, en treinreizen in de spits? Bij DRX Wheels weten ze dat verplaatsen zoveel beter kan. Duurzamer, slimmer, innovatiever. Zij verkopen daarom producten die verandering op gang brengen en het leven nét een beetje uitdagender maken. Waaronder E-steps. En hiervoor maakten wij de advertentiecampagnes via sociale media.

Doel Sociale Media Marketing

Op dit moment zijn veel e-steps nog niet toegestaan op de openbare weg. Maar DRX Wheels gelooft erin dat hier binnenkort verandering in komt. Met de advertentiecampagnes hebben we een database opgebouwd met geïnteresseerden. Potentiële klanten die -als early adaptors- op de hoogte blijven van ontwikkelingen omtrent e-steps, via DRX Wheels.

Resultaten

Er is veel animo voor e-steps. Nederland loopt in regelgeving ‘achter’ (lees: Nederland is voorzichtiger) in vergelijking met de rest van Europa. Met de advertentiecampagnes is er afgelopen zomer een flinke groep potentiële kopers opgebouwd. DRX Wheels kan nu door middel van e-mailmarketing haar klantennetwerk op de hoogte houden van ontwikkelingen rondom de e-step. En in de toekomst uiteraard verkopen. 🛴🛴🛴